Întâlnirea Partenerilor Sover Optica, ediția a XXII-a

26/10/2017 - 28/10/2017

 

Anul 2017 marchează cea de-a XXII-a ediție a Întâlnirii Partenerilor Sover Optica (IPSO), un eveniment corporatist ce se subordonează unui program de fidelitate B2B devenit tradițional pentru toți partenerii Sover Optica (SO).

Workshopul evenimentului transformă IPSO în cel mai important instrument pentru consolidarea imaginii companiei și pentru dezvoltarea relațiilor cu clienții strategici, având menirea, pe de o parte, de a facilita percepția întregului portofoliu de produse-servicii SO, iar, pe de altă parte, de a facilita contactul cu cele mai recente colecții purtând însemnele unor branduri celebre din industria mondială a ochelarilor.

Unul din elementele cheie ale succesului IPSO îl reprezintă promovarea consecventă a noutăților, fie că ne referim la cele tehnologiile sau materialele ochelarilor, fie la inovațiile din sectorul echipamentelor de șlefuit ori la cele din segmentul aparatelor destinate investigării vederii. Prin ținuta fiecărei ediții, prin concepția propriu-zisă a evenimentului și prin modul în care a reunit anual pe cei mai fideli dintre clienții săi, IPSO a reușit mereu să surprindă și, astfel să se reinventeze. Fiecare ediție IPSO este o experiență memorabilă.

Pentru această ediție, Sover Optica va expune unele din cele mai performante produse ale industriei de profil aparținând unor fabricanți câștigători ai trofeelor SILMO d`Or fie în octombrie 2017 – Pramaor Italia și Grosfilley Franța, fie în septembrie 2015 – Briot Attitude sistemul de șlefuit din segmentul premium fabricat de Luneau Technology Franța.

În cele trei zile ale evenimentului, Sover Optica va etala colecțiile de ochelari asociate sezonului de primarară-vară 2018 ce poartă însemnele unor nume celebre ale modei internaționale din sectorul haute couture (Loris Azzaro, Chantal Thomass, Roberto Cavalli, Tom Ford) sau din sectorul pret-á-porter (Just Cavalli, Tom Tailor, Timberland) ori din portofoliul unor experți mondiali în diferite domenii (autovehicule BMW, cristale Swarovski sau instrumente de scris Montblanc), fie manufacturierilor tradiționali de ochelari (Henry Jullien, Charmant Group, Trevi Coliseum, 4Planets) sau segmentelor eyewear designer (Blackfin).

În sediul Sover Optica din Pantelimon, organizatorii au alocat workshopului IPSO o suprafață de aproximativ 370 de metri pătrați în cadrul căreia se vor etala peste 3500 de modele – rame de ochelari și ochelari de soare, provenind din 26 de colecții, ce aparțin unui număr de 15 fabricanți situați pe 3 continente.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Apasă aici pentru mai multe detalii privind organizarea și desfășurarea evenimentului.