MIDO, ediția a 47-a (Rho-Milano, Italia)

25/02/2017 - 27/02/2017

 

Pentru Sover Optica, actuala ediție a MIDO reprezintă cea de-a 22-a participare la acest salon de referință din industria îngrijirii vederii. După 24 de ani de activitate pe piața românească de optică medicală, MIDO rămâne salonul căruia îi datorăm ascensiunea noastră, precum și realizarea majorității relațiilor de parteneriat. Deoarece toți ochelarii distribuiți de Sover Optica urmăresc tendințele pieței și comportamentele de consum, principalul avantaj al participării la MIDO îl constituie configurarea unor colecții cât mai unitare ce combină arta și tehnologia, viitorul și tradiția, procesele industriale cu meșteșugul artizanal, cercetarea continuă și studiul materialelor, experiența și pasiunea.

La MIDO, putem verifica și confrunta, ne putem informa și cunoaște, ne putem hrăni curiozitatea și putem găsi produsele adecvate clienților noștri.

La MIDO, imaginația și creativitatea dau tonul unui salon în care colecțiile de ochelari se remarcă prin designul autentic, alegerea celor mai bune materiale și rezolvarea perfectă a detaliilor.

La MIDO, toți sunt într-o perpetuă căutare a frumuseții funcționale.

La MIDO ne vom întâlni cu …minunile din universul ochelarilor.

#livethewonder

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – -

Statisticile confirmă succesul MIDO 2016, cel mai important salon internațional al industriei ochelarilor și ingrijirii vederii:

- Aria expozițională a crescut cu 10% (41.000 de metri pătrați)

- MIDO 2016 a găzduit peste 52.000 de vizitatori (+ 7% față de 2015), două treimi provenind din străinătate

- La MIDO 2016 au fost prezente toate cele 5 continente, fiind înregistrați 1200 de expozanți, dintre care 106 au expus în premieră.

- MIDO a generat creșteri spectaculoase în new media – conturile de Instagram și Twitter au atins 10.000 de postări în perioada evenimentului, contul de Facebook înregistrând deja 22.500 de fani (2000 provin din ediția 2016). Creșterea contului Instagram a fost exponențială, pornind de la 400 de abonați, în februarie 2016, și numărând 4400 de urmăritori, în septembrie 2016.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - - – - – - – - -

Despre MIDO (Mostra Internazionale di Ottica, Optometria, Oftalmologia)

MIDO este cel mai important salon internațional din domeniul opticii medicale și îngrijirii vederii, fiind organizat anual de ANFAO (Asociația Națională a Fabricanților de Articole Optice din Italia) în cadrul complexului expozițional Rho de lângă Milano.

MIDO și-a câștigat reputația celui mai prestigios salon din calendarul mondial al industriei optice, fie că ne referim la monturi pentru ochelari, ochelari de soare, lentile oftalmice corectoare, lentile de contact ori accesorii, fie că avem în vedere aparatura de investigație optometrică sau echipamente de laborator pentru execuția ochelarilor ori chiar linii de fabricație pentru unitățile producătoare de lentile pentru ochelari. Salonul pune în mișcare toate componentele pieții de profil, profesioniști ce activează fie pe piața de afaceri (fabricanți, distribuitori, antreprenori, consultanți de afaceri etc), fie pe piața de retail (rețele de magazine, opticieni, prescriptori – optometriști sau oftalmologi), precum și viitorilor profesioniști (studenți din învățamântul specializat de optică și optometrie).

Viitoarea ediție MIDO va propune atât o zonă de tip agora denumită MIDO Otticlub - spațiu destinat exclusiv profesioniștilor în care sunt programate seminarii, conferințe sau cursuri de formare, cât și Press Village, o zona destinată jurnalismului din domeniul îngrijirii vederii și promovării celor mai răspândite mijloace de compensare a viciilor de refracție – ochelari de vedere sau lentile de contact.

MIDO confirmă tradiția celui mai important salon internațional, găzduind spații de interacțiune dintre modă, artă, media și tehnologie: Design Lab (spațiu exclusiv dedicat companiilor inovative sau atlierelor emergente), Fashion District (arie ce găzduiește producători ce aparțin sectorului modei, de la principalii jucători internaționali până la micile ateliere de creație), MIDO Tech (cea mai mare arie expozițională din lume dedicată echipamentelor, materiilor prime și componentelor), Lenses și Fair East Pavilion. Actuala ediție MIDO continuă să promoveze pavilionul More!, un spațiu de graniță conceput special pentru a ilustra viitoarele tendințe din universul ochelarilor. Organizatorii l-au configurat drept un extraordinar incubator de creativitate, planificare și inovare, More! prezentându-se ca un laborator de idei – Lab Academy, concepte și experimente impregnate cu diferite forme de expresie artistică, cum ar fi muzica și artele spectacolului. În această perspectivă, MIDO More! reprezintă un spațiu de întâlnire pentru creatorii celor mai îndrăznețe proiecte ale “ochelarilor artizanali”, o categorie ce are menirea deopotrivă să aducă în prim plan idei revoluționare și să inspire profesioniștii din industrie. More! este ideal pentru acei designeri aflați mereu în căutarea unor soluții tehnice surprinzătoare ori interesați de implementarea unor noi modalități de expresivitate – NEW (never ending wonders), o stare de spirit prolifică ce rezuma perfect sloganul MIDO.

MIDO 2017 recompensează excelența și creativitatea în cadrul programelor BESTORE și BESTAND, două modalități de premiere și promovare a celor mai inovative magazine de optică din lume și a celor mai atractive standuri expoziționale din cadrul salonului. Dacă în decernarea distincției BESTORE evaluarea juriului internațional ține cont de designul interior, conceptul de etalare a produselor, interacțiunea cu clienții, comunicarea vizuală și merchandising-ul, în cazul BESTAND trofeul va fi atribuit expozanților care reușesc să-și transforme zona de etalare într-un “spațiu minunat”, special conceput pentru a oferi vizitatorilor o experiență de neuitat. Departajarea candidaților BESTAND pune accent pe inovație, comunicare și impact atribute ce definesc eficiența designului de succes capabil să integreze conceptul de mobilare cu imaginea brandului și valențele produsului. Vizitatorii MIDO 2017 pot vota o singură dată standul preferat prin intermediul aplicației MidoApp.

În strategia de promovare a celei de-a 47 ediții a MIDO 2017, noua campanie de comunicare devine un element esențial de diferențiere. Organizatorii salonului au centrat mesajul pe latura emoțională, sloganul #livethewonder căutând să incite vizitatorii la redescoperirea celor trei domenii ce ilustrează virtuțile spiritului italian: arta, arhitectura și moda. Tradiția și modernitatea definesc “una grande bellezza”, celebra sintagmă ce conturează stilul Made in Italy. În cadrul campaniei de imagine MIDO 2017, modelul Lidia Comini animă geometriile specifice artei lui Giorgio De Chirico, pictor suprarealist italian (https://goo.gl/PK8Poq) ce a dat naștere curentului metafizic în artele vizuale. Stilul, excelența și creativitatea italiană devin ambasadorii unei țări ce reprezintă o referință la nivel mondial în materie de design și inovație.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - - -

Pentru mai multe detalii privind agenda evenimentelor, interviuri cu personalități sau noutățile MIDO 2017, vă rugam sa accesați pagina oficială sau canalul MIDO TV.