MIDO, ediția a 48-a, Rho-Milano (Italia)

24/02/2018 - 26/02/2018

 

Pentru Sover Optica, actuala ediție a MIDO reprezintă cea de-a 23-a participare la acest salon de referință din industria îngrijirii vederii.

După 25 de ani de activitate pe piața românească de optică medicală, MIDO rămâne salonul căruia îi datorăm ascensiunea noastră, precum și realizarea majorității relațiilor de parteneriat. Deoarece toți ochelarii distribuiți de Sover Optica urmăresc tendințele pieței și comportamentele de consum, principalul avantaj al participării la MIDO îl constituie configurarea unor colecții cât mai unitare ce combină arta și tehnologia, viitorul și tradiția, procesele industriale cu meșteșugul artizanal, cercetarea continuă și studiul materialelor, experiența și pasiunea.

La MIDO, putem verifica și confrunta, ne putem informa și cunoaște, ne putem hrăni curiozitatea și putem găsi produsele adecvate clienților noștri.

La MIDO, imaginația și creativitatea dau tonul unui salon în care colecțiile de ochelari se remarcă prin designul autentic, alegerea celor mai bune materiale și rezolvarea perfectă a detaliilor.

La MIDO, toți sunt într-o perpetuă căutare a frumuseții funcționale.

La MIDO ne vom reîntâlni cu …minunile din universul ochelarilor.

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – - 

Urmărește videoclipul  de promovare MIDO2018 și

pagina de social media #livethewonder

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – - 

Premieră la MIDO Se lansează Eye Health Awareness Day

Pornind de la premisa că îngrijirea vederii și educația pentru sănătate sunt obiective ce solicită o abordare multisectorială, MIDO organizează prima ediție a Zilei Conștientizării Sănătății Oculare (Eye Health Awareness Day), eveniment programat duminică 25 februarie, orele 14:00-18:30, în cadrul Otticlub.

Eye Health Awareness Day va prilejui participanților să dialogheze cu reprezentanți ai Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), ai Ministerului Sănătății din Italia și ai Comunității Europene pentru a împărtăși experiențe și pentru a găsi noi căi de acțiune ce privesc, pe de o parte, intensificarea campaniilor de informare și sensibilizare a opiniei publice privind importanța prevenției și sporirea vizibilității mesajelor adresate sănătății oculare, iar pe de altă parte, sincronizarea acțiunilor întreprinse de toți actorii implicați în îngrijirea vederii.

Principalul obiectiv al Eye Health Awareness Day este elaborarea unui protocol comun pentru o cooperare mai aprofundată pe termen mediu și lung. Potrivit dlui Giovanni Vitaloni, președintele MIDO, “masa rotundă va ajuta la evidențierea punctelor sensibile și la editarea unei declarații în care se vor insera obiectivele și mesajele-cheie“. Organizatorii MIDO speră că evenimentul “va fi primul pas pentru demararea unei campanii internaționale de informare, care va constitui cadrul unor acțiuni adaptate fiecărui context și va contribui la edificarea unei poziții mai puternice în raport cu autoritățile locale”.

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – - 

MIDO (Mostra Internazionale di Ottica, Optometria, Oftalmologia) este cel mai important salon internațional din domeniul opticii medicale și îngrijirii vederii, fiind organizat anual de ANFAO (Asociația Națională a Fabricanților de Articole Optice din Italia) în cadrul complexului expozițional Rho de lângă Milano.

Poziționându-se drept o punte de legatură dintre nevoile consumatorilor, pe de o parte, și industria îngrijirii vederii, pe de altă parte, MIDO poate fi înțeles și parcurs ca un salon polivalent. MIDO preia tendințele de modă și le încadrează în Fashion District; MIDO este un incubator de design ce susține creativitatea și pune ideile emergente în centrul unor spații destinate inovației chiar dacă discutăm de prototipuri (Lab Academy) sau vizăm producția la scară industrială (Design Lab). MIDO rămâne reperul internațional în privința lansării ochelarilor viitorului sezon, pavilionul More! fiind un spațiu ideal pentru designerii preocupați de soluții tehnice surprinzătoare ori interesați de impunerea unor noi modalități de expresie.

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – - 

Apasă aici  pentru mai multe detalii privind MIDO 2018.

 

Statisticile confirmă succesul MIDO 2018

- MIDO a găzduit peste 58.000 de vizitatori (+ 4,9% față de 2017), două treimi provenind din străinătate

- La MIDO au expus peste 1305 de companii din 5 continente, spațiul alocat în cele 7 pavilioane fiind cu 5% mai mare în comparație cu 2017.

- Implicarea publicului pe rețele sociale a atins 800.000 de partajări, comentarii și like-uri ale hashtag-urilor #livethewonder și #Mido2018 (audiența crescând de 40 de ori în raport cu 2017).