AZZARO Paris

 

AZZARO este unul din exemplele cele mai potrivite din industria luxului, deoarece istoria brandului este o suită de povești de succes ce au menirea de a stimula imaginația și a determina o legătură afectivă mai profundă cu brandul. Creatorul starurilor din anii `70 a reușit  să devină cunoscut atât prin celebritățile ce i-au purtat creațiile, cat si prin extensiile de categorie specifice strategiilor de brand. Ne referim mai ales la parfumuri, marochinerie, eșarfe, cravate și ochelari.

În cazul ochelarilor, Azzaro deține două linii de produse, distincte prin adresabilitate – Loris Azzaro este o linie de ochelari exclusiv feminină ce numară 47 de modele, în vreme ce Azzaro Paris se adreseaza ambelor genuri de purtători. Colecția Azzaro Paris 2016 oferă 87 de modele, din care 47 sunt pentru femei, iar 40 de modele sunt bărbătești.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Casa de modă AZZARO a fost lansată la Paris, în 1967, însă Loris Azzaro a devenit faimos un an mai târziu, datorita unei acțiuni de PR. După ce a apărut pe coperta Elle din 1968, rochia de revelion semnată de Azzaro și purtată de Cheryl Tiegs a generat vânzari de peste 3000 de piese. Astfel, atelierul Azzaro de pe 65 Rue du Faubourg Saint-Honoré devine o destinație exclusivă a modei pariziene din anii 1970, locul de întâlnire a celor mai frumoase femei din lume. Loris Azzaro este supranumit “croitorul vedetelor” sau “croitorul nopții”. Perfecțiunea, măiestria și rafinamentul sunt distilate în cel mai bun stil haute couture, deoarece Azzaro crează croieli de mare impact, ce exprimă distincție și echilibru, departe de extravaganțe stridente. A conceput ținute unice pentru Liz Taylor, Tina Turner, Brigitte Bardot și Maria Callas, Claudia Cardinale, Sophia Loren, Raquel Welch, Jane Birkin, Dalida sau Romy Schneider.
- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Începând cu luna septembrie 2004, colecţiile de ochelari Azzaro Paris sunt distribuite în România de către Sover Optica. Licența Azzaro Paris a fost preluată în anul 1999 de Grosfilley Lunettes odată cu integrarea Dorion, o companie specializată în comercializarea de ochelari pentru segmentul luxury și care deținea la acel moment drepturile de fabricaţie pentru ochelarii Azzaro.