BMW Eyewear

 

Aspex Eyewear Group deține drepturile intelectuale asupra brandului BMW, fiind deţinătoarea licenţei pentru proiectarea, producția și distribuția colecțiilor de ochelari BMW Eyewear. Colecție etalon a companiei canadiene, BMW Eyewear este poziționată în segmentul premium, distribuindu-se printr-o reţea de vânzări ce acoperă Europa, America şi Orientul Mijlociu.

Colecția BMW include monturi optice și ochelari de soare, utilizând cele mai performante materiale disponibile pe piață: titan, acetat de celuloză, oțel inoxidabil, GrilamidTR90 sau NXT®. Fiecare montură este personalizată cu logo-ul BMW, gravat discret cu laser pe partea interioară sau exterioară a structurii.

Ambele colecţii de ochelari BMW Eyewear pentru sezonul 2015 – monturi optice sau ochelari soare – cuprind 21 de modele distincte, fiecare dintre acestea având câte 2 sau 3 declinări cromatice. Numitorul comun al ambelor colecții este designul clasic ce adoptă forme atemporale, adecvate multor situații sau stiluri de viață. Majoritatea monturilor au dimensiuni adecvate purtătorilor de sex masculin cu fizionomii ample, fiind proiectate cu stil și funcționalitate, exprimând deopotrivă siguranță și vigoare, robustețe și autenticitate. Culorile oferite sunt subordonate personalității brandului, combinând funcționalitatea cu rafinamentul și eleganța – negru gun, negru mat, antracit sablat, bleumarin închis, maro tartaruga sau bej nisipos.

Colecţia BMW Eyewear 2015 este adresată ambelor genuri de purtători cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani. Fanii automobilelor BMW formează prima categorie de purtători ai ochelarilor BMW, ei fiind preocupați de eficiența în utilizare a unui echipament fiabil. Acordă importanță plăcerilor vieții și sunt atenți le progresele noilor tehnologii – doresc să-și exprime personalitatea printr-un accesoriu în ton cu energia și vigoarea specifice BMW. Sunt persoane puternice ce percep ochelarii drept o combinație perfectă între intrument de bord, vehicol de comunicare și accesoriu cu personalitate. Consideră ochelarii BMW drept parteneri siguri de drum – frumusețe funcțională în slujba maximei stabilității a vederii.

- - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – -

Despre brandul BMW

Înființată în 1916, BMW definește compania germană specializată în construcția de automobile, motociclete și motoare. Sloganul original BMW este “Freude am Fahren”, ceea ce se traduce liber prin “Plăcerea de a conduce”.

BMW este cel mai puternic brand de automobile din lume, impunându-se  ca lider al pieței auto datorită inovației, prestigiului, încrederii, popularității și optimismului. Grupul german BMW gestionează trei mărci BMW, MINI şi Rolls-Royce Motor Cars, deținând 21% din piața auto premium. Prin intermediul a peste 3.000 de dealeri, grupul se bucură de o prezență globală, cele mai redutabile piețe fiind  Germania, SUA, China și Marea Britanie. Profitul anterior exerciţiului financiar (EBIT) înregistrat de BMW Group pentru primul semestru 2015 a depăşit, în premieră, 5 miliarde Euro.

Potrivit revistei Forbes, după aproape 100 de ani de activitate, în noiembrie 2014, BMW avea o valoarea estimată de 28,8 miliarde de $. BMW ocupa poziția a 11-a în topul celor mai valoroase branduri din lume. În 2009, BMW se impune drept cel mai de succes brand auto din România, urcând 5 poziții față de 2008.