Chantal Thomass Lunettes

 

1. Brandul Chantal Thomass

„I only design for women’s pleasure”

Chantal Thomass este un brand din categoria lenjeriei de designer, unanim apreciat de toți iubitorii lenjeriei de lux. Viziunea neconformistă a creatoarei și-a pus amprenta pe evoluția brandului, în 1970 doamna Thomass fiind primul designer din lume ce a avut curajul să defileze cu lenjerie intimă pe podiumul de modă. Prin talentul și viziunea creatoarei pariziene, lenjeria intimă și-a recâștigat statutul unui obiect al dorinței, iar femeia a redescoperit că poate fi atractivă și seducătoare.

Chantal Thomass este singurul brand de lenjerie de lux aflat în simbioză perfectă cu personalitatea creatorului. Ideea transformării brandului într-o legenda contemporană i-a venit directorului de creație, Benoît Devarrieux, cel care, în 1981, a convins-o pe stilistă să comunice lumii despre personajul ei.

2. Consumatorul Chantal Thomass

Chantal Thomass se adresează femeilor care-și doresc să fie misterioase și seducătoare, care nu-și impun restricții când vine vorba de stil, considerând deopotrivă Parisul drept capitala modei, centru tradițional de cultură occidentală, etalon al rafinamentului și simbol al bunului gust. Asocierea brandului Chantal Thomass cu Parisul are menirea să accentueze personalitatea complexă a femeii eliberate de prejudecăți, pentru care marile orașe sunt mai degrabă teritorii ale descoperirii de sine dacât spații riguros construite.

3. Colecția Chantal Thomass Lunettes

Pozitionarea colectiei

Chantal Thomass Lunettes este extensia de categorie a brandului Chantal Thomass, conceptul de proiectare al colecției de ochelari ținând seama de valorile binecunoscute ale universului Chantal Thomass, rezumate in sloganul “I only design for women’s pleasure”. Chantal Thomass Lunettes este poziționată în segmentul mass market premium, colecția având o adresabilitate exclusiv feminină.

Continutul colecției

Lansată cu prilejul MIDO 2013, colecția Chantal Thomass Lunettes cuprindea 21 de rame pentru vedere, mai mult de două treimi din acestea fiind confecționate din acetat de celuloză, un material ideal pentru a sublinia expresivitatea, caracterul nonconformist și identitatea brandului. Cu ocazia SILMO 2017, colecția Chantal Thomass Lunettes ajunsese la un total de 118 de articole (80 de modele de monturi optice si 28 modele de ochelari de soare).

La momentul actual, colecția conține atât monturi realizate integral din monel sau acetat, cât și modele mixte în care cele două materiale se suprapun sau se completează cu detalii provenite din vocabularul specific lenjeriei de damă – panglici, șireturi, șnururi, ajungând pănă la insertul dantelei de Calais în masa frontalului din acetat. Creatoarea a extins codul genetic al brandului și a imprimat modelelor un decor derivat din textura de satin cusută în X, toate având menirea de a face imediat recognoscibil spiritul mărcii.

4. Licența Chantal Thomass Lunettes

Grosfilley Lunettes deține drepturile pentru proiectarea, producția și distribuția ochelarilor Chantal Thomass, semnând acordul de licență Chantal Thomass Lunettes în anul 2013.

———————————————————————————————-

Apăsați aici pentru mai multe detalii privind universul brandului Chantal Thomass și colecția omonimă de ochelari.