Chantal Thomass

 

1. Brandul Chantal Thomass

„I only design for women’s pleasure”

Chantal Thomass este un brand din categoria lenjeriei de designer, unanim apreciat de toti iubitorii lenjeriei de lux. Viziunea neconformistă a creatoarei și-a pus amprenta pe evoluția brandului, în 1970 doamna Thomass fiind primul designer din lume ce a avut curajul să defileze cu lenjerie intimă pe podiumul de modă. Prin talentul si viziunea creatoarei pariziene, lenjeria intima si-a recastigat statutul unui obiect al dorinței, iar femeia a redescoperit că poate fi atractiva si seducatoare.

Chantal Thomass este singurul brand de lenjerie de lux aflat în simbioză perfecta cu personalitatea creatorului.  Ideea transformarii brandului intr-o legenda contemporana i-a venit directorului de creatie, Benoît Devarrieux, cel care in 1981, a convins-o pe stilista sa comunice lumii despre personajul ei.

2. Consumatorul Chantal Thomass

Chantal Thomass se adreseaza femeilor care-si doresc sa fie misterioase si seducatoare, care nu-si impun restrictii cand vine vorba de stil, considerand deopotriva Parisul drept capitala modei, centru traditional de cultura occidentala, etalon al rafinamentului si simbol al bunului gust. Asocierea brandului Chantal Thomass cu Parisul are menirea sa accentueze personalitatea complexa a femeii eliberate de prejudecati, pentru care marile orase sunt mai degraba teritorii ale descoperirii de sine dacat spatii riguros construite.

3. Colecția Chantal Thomass Lunettes

Pozitionarea colectiei

Chantal Thomass Lunettes este extensie de categorie a brandului Chantal Thomass, conceptul de proiectare al colecției de ochelari ținând seama de valorile binecunoscute ale universului Chantal Thomass, rezumate in sloganul “I only design for women’s pleasure”. Chantal Thomass Lunettes este poziționată în segmentul mass market premium, colecția având o adresabilitate exclusiv feminina.

Continutul colectiei

Lansata cu prilejul MIDO 2013, colectia Chantal Thomass Lunettes cuprindea 21 de rame pentru vedere, mai mult de doua treimi din acestea fiind confectionate din acetat de celuloza, un material ideal pentru a sublinia expresivitatea, caracterul nonconformist si identitatea  brandului. Cu ocazia SILMO 2015, colectia ajunsese la un total de 63 de articole (49 de modele de monturi optice si 15 modele de ochelari de soare).

La momentul actual, colectia contine atat monturi realizate integral din monel sau acetat, cat si modele mixte in care cele doua materiale se suprapun sau se completeaza cu detalii provenite din vocabularul specific lenjeriei de dama – panglici, sireturi, snururi, ajungand pana la insertul dantelei de Calais in masa frontalului din acetat. Creatoarea a extins codul genetic al brandului si a imprimat modelelor un decor derivat din textura de satin cusuta in X, toate avand menirea de a face imediat recognoscibil spiritul marcii.

4. Licența Chantal Thomass Lunettes

Grosfilley Lunettes deține drepturile pentru proiectarea, producția și distribuția ochelarilor Chantal Thomass, semnând acordul de licență Chantal Thomass Lunettes în anul 2013.

———————————————————————————————-

Apăsați aici pentru mai multe detalii privind universul brandului Chantal Thomass si colecția omonimă de ochelari.