H1N1 Eyewear

 

Catalogul colecției vedere 2017
Catalogul colecției soare 2017
Catalogul colecției vedere 2016
Catalogul colecției soare 2016

Filozofia brandului pornește de la premisa că în lupta cu soarele nu te poți vaccina, ci e neapărat necesar să porți …ochelarii de soare H1N1. Deși azi suntem invadați cu tehnologii de vârf, anumite probleme se rezolvă doar prin metode tradiționale. Brandul H1N1 readuce în primplan problematica contaminării informaționale, relevând paradoxul societății contemporane – ocrotirea și conservarea naturii versus răspândirea și dezvoltarea “virală” a tehnologiei digitale. Natura bivalentă se regăsește în caracterul H1N1: ochelari siguri pentru o viață nesigură, dominată de riscuri și incertitudine.

4 Planets S.r.l. deține drepturile intelectuale asupra house brandului H1N1, fiind deţinătoarea licenţei pentru proiectarea, producția și distribuția colecțiilor de ochelari H1N1 Eyewear. Poziționată in segmentul budget, colecția etalon a companiei belluneze se comercializează printr-o reţea de vânzări ce acoperă Europa, Asia, America şi Orientul Mijlociu. Numitorul comun al ochelarilor H1N1 îl constituie excelentul raport calitate-preț, designul şi tehnologia italiană fiind disponibile la un preţ accesibil. Prezența filtrului polarizant, fiabilitatea și designul monturilor sunt livrate la un preț competitiv, toți ochelarii de soare fiind garantați 2 ani.

Colecţia de ochelari de soare H1N1 Eyewear 2015 cuprinde 52 de modele, fiecare dintre acestea având câte 2, 3 sau chiar 12 declinări cromatice. Italienii de la 4 Planets au reuşit să creeze o colecţie cu aer contemporan, recurgând la cele mai răspândite materiale ale acestui sector – aliajele metalice (monel) şi materialele plastice (acetat sau propionat de celuloză, Trogamid®CX sau Grilamid® TR90). Toate perechile de ochelari de soare sunt echipate cu lentile polarizante a căror avantaje sunt strâns legate de reducerea semnificativă a disconfortului vizual și a reflexiilor deranjante din timpul activităţilor sportive sau conducerii auto, fie că ele se desfăşoară într-o zi senină sau sub un cer acoperit de nori.

Tipologiile formale acoperă atât frontaluri clasice – anourile în stil pilot, cat-eye, Wayfarer și round garantează succesul oricărei replici lansate pe piață, cât și frontaluri rectangulare , ovoide sau sportive, derivate din cerințele actuale ale purtătorilor. În privința gamei cromatice merită semnalată apariția combinațiilor bicolore în cadrul ansamblului monturii, efecte ce surprind privirea prin contrastul dintre frontal și brațe. Diversificarea paletei coloristice a colecției se răsfrânge asupra sistemului optic, pentru unele modele lentilele căpătând tratamente de tip “oglindă”, uni sau degrade, în nuanțe de albastru, portocaliu sau curcubeu.

Colecţia H1N1 Eyewear acoperă cele mai diverse gusturi, ea fiind adresată ambelor genuri de purtători cu vârste cuprinse între 16 şi 45 de ani. Utilizatorii ochelarilor H1N1 sunt atrași de viteza lumii digitale, răspândirea virală a informațiilor fiind o sursă necontenită de relaționare. Sunt persoane active, integrate în pulsul cotidian, convinse atât de de puterea incredibilă a naturii, cât și de imposibilitatea renunțării la tehnologie.

Colecția H1N1 Eyewear are de rezolvat o mare provocare pornind de la polarizarea categoriilor de public. Cei care aderă la neconvențional și percep obiectele personale drept aliați ai sănătății (vederii) în pofida imaginii sau denumirii lor, vor ajunge oare să-i contamineze pe cei care consideră ochelarii un simbol social, incapabili să poarte numele unui virus comun, aceasta e întrebarea. Un lucru e cert: în lupta cu soarele nu te poți vaccina, ci e necesar să porți …ochelarii de soare H1N1.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Începând cu luna octombrie 2012, colecţiile H1N1 Eyewear sunt distribuite în România de către Sover Optica.