Just Cavalli Eyewear

 

Brandul Just Cavalli

Linia de vestimentație Just Cavalli s-a lansat în anul 2010, fiind poziționată drept un brand difussion pentru marca părinte Roberto Cavalli. Aparținând luxului intermediar, Just Cavalli asigură atât creșterea vizibilității și extinderea adresabilității universului Cavalli în noi segmente de public, cât și creșterea tangibilității produselor Cavalli datorită aplicării unei politici de prețuri adaptate audienței de ambele genuri formată din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani.

Misiunea Just Cavalli este să devină un brand de modă integrat în cultura urbană și inspirat de vibrația străzii. Filozofia Just Cavalli pornește de la premisa că noua generație de tineri inteligenți și sensibili la modă – Citysumers – este procupată de cultivarea spiritului libertății de expresie obținute prin asumarea sinelui: “Totul e trecător, vreau să fiu liber fără limite, fără prejudecăți”

Pornind de la stilul său eclectic și imaginativ, inspirat întotdeauna de minunile naturii, Roberto Cavalli și-a dorit o colecție cu o personalitate puternică în care accentul să fie pus pe utilizarea materialelor inovatoare mixate printr-o grafică experimentală derivată din moștenirea tradițională a casei de modă Cavalli. “Am creat Just Cavalli pentru tineri, ei fiind întotdeauna prezenți în desenele mele… Le observ și le studiez gesturile. Uneori sunt luat prin surprindere de ei, iar acest fapt mă fascinează. Brandul Just Cavalli derivă din lumea reală, este ancorat în contemporan, teritoriul absolut al noii generații”.  (Roberto Cavalli)

Personalitatea brandului Just Cavalli

Extrovertit ● Seducător ● Rebel ● Spontan ● Neconvențional

Valorile brandului Just Cavalli   

Glamour Rock ● Street Style ● Rock Hippie

Puternică distincție ● Creativitate debordantă ● Inspirație urbană

 

Colecția Just Cavalli Eyewear

Poziționarea colecției

Just Cavalli Eyewear este o linie de ochelari aparținând luxului accesibil și poziționată în segmentul mass market premium.

Conținutul colecției

Colecția Just Cavalli Eyewear acoperă ambele tipologii – rame de vedere si ochelari de soare, urmărind să ofere un confort ocular maxim în condiții variate de luminozitate.

 

Consumatorul Just Cavalli Eyewear

Just Cavalli Eyewear se adresează ambelor genuri de purtători, preocupați de expresia sinelui și dornici de experiențe memorabile. Sunt tineri aparținând Generației Y (Millennials) și Z, cu vârste cuprinse între 18 și 35 ani, ce dispun cu venituri medii. Păstrând orientarea colecției mamă, focusul liniei Just Cavalli Eyewear se centrează pe segmentul femeilor cu vârste între 25-35 ani.

Consumatorii Just Cavalli își selectează accesoriile personale pe criterii emoționale și apreciază brandurile autentice, dorind să poarte ochelari unici, inspirați de lumea contemporană. Supranumiți Citysumers, ei cultivă spiritul libertății de expresie obținute prin asumarea sinelui și a proiecțiilor sale – “acum și imediat, noi suntem vedetele zilei, străzii, grupului nostru”. Pentru ei, accesoriile vestimentare nu sunt semne ale statusului social, ci vectori de diferențiere față de sistem. Ochelarii Just Cavalli sunt semne ale culturii urbane ce puncteză sau susțin aspectul wow al outfitului.

 

Licența Just Cavalli Eyewear

Marcolin Group Spa deține drepturile pentru proiectarea, producția și distribuția globală a ochelarilor Just Cavalli, semnând acordul de licență cu Just  Cavalli în anul 2005. Supuse condițiilor impuse de art-directorul Just Cavalli, acordul reglementează producția minimă a două colecții anuale de ochelari cuprinzând accesorii de vedere aferente ambelor categorii – monturi optice și ochelari de soare. Cu prilejul Ședinței Consiliului Director Marcolin din decembrie 2012, acordul de licență privind colecția Just Cavalli Eyewear s-a prelungit până în 2020.

Apăsați aici pentru mai multe detalii privind colecția Just Cavalli Eyewear.

Accesează linkul pentru a vizualiza videoclipul Just Cavalli Spring-Summer 2017_Ad campaign (Ianuarie 2017).

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Începând cu octombrie 2005, Sover Optica a demarat distribuția colecțiilor Just Cavalli Eyewear pe piața românească de profil.