Montblanc Eyewear

 

Brandul Montblanc

Montblanc este un brand exclusivist care combină cu măiestrie tradiţia şi inovația, artizanatul și creativitatea, istoria și modernitatea. Cei peste 100 de ani de istorie au construit un veritabil patrimoniu pentru cultura mondială a instrumentelor de scris cu accente luxury, Montblanc transformând stilourile în copodopere ale artei aplicate, accesorii personale ce denotă perfecțiune, exclusivitate, stil și rafinament.

Rădăcinile brandului Montblanc sunt ancorate în cultura germană, istoria mărcii pornind în 1906, la Hamburg, odată cu nașterea atelierului de stilouri simplicissimus condus de Alfred Nehemias – un bancher din Hamburg – și August Eberstein, un inginer din Berlin. În 1908, Wilhelm Dziambor, Christian Lausen și, mai târziu, Claus Johannes Voss au preluat afacerea și au decis extinderea companiei în segmentul bijuteriilor din aur high-class, redenumind atelierul “Simplo Filler Pen Co.”- simplo sugerează caracterul simplicissimus. Anul 1910 reprezintă momentul în care marca Montblanc este înregistrată oficial, fiind pentru întâia oară asociată cu stilourile cu peniță din aur. Pastila de culoare albă de la extremitatea capacelor primelor stilouri a precedat ceea ce va deveni faimoasa stea albă Montblanc. Paris și Londra au fost alese drept primele reprezentanțe din străinătate ale atelierului “Simplo Filler Pen Co.”

Prin calitatea atemporală a designului, perfecţiunea detaliilor şi trăinicia materialelor, stilourile Montblanc au devenit obiecte iconice în rândul colecționarilor, confirmând calitatea de status symbol al edițiilor limitate ce au succedat imemorialul model Meisterstück (Capodoperă) lansat în 1924.

În ultimii 16 ani, brandul Montblanc a cunoscut o expasiune globală impresionantă printr-o strategie coerentă de tip extensie de categorie. Adresându-se îndeosebi publicului masculin, Montblanc este perceput azi drept lider mondial în sectorul luxului: este numarul unu în categoria stilouri din segmentul high-end și este clasat în primii douăzeci de producători de ceasuri, se află în primii zece manufacturieri de accesorii de pielărie fină și este în primele cinci locuri în privința ochelarilor pentru bărbați.

Codul genetic Montblanc

Montblanc este sinonimul excelenței, tradiției și manufacturii ireproșabile, valori ce au permis conturarea unei mărci legendare, aflate mereu cu un pas înaintea vremurilor. Designul, stilul, calitatea și arta meșteșugărească au contribuit la diferențierea brandului, facilitând apariția unor colecții unice, transmise din generație în generație. După 110 de ani, Montblanc este azi unul dintre cele mai cunoscute branduri de instrumente de scris din întreaga lume, recunoscut nu numai pentru fiabilitatea și prețiozitatea produselor, ci şi pentru stilul de viață rafinat ce caracterizează clienţii Montblanc.

Viziunea Montblanc – creaţia de piese unicat, remarcabile prin stilul rafinat și perfecţiunea detaliilor, este sintetizată în faimosul logo de formă circulară în care se înscrie perfect o stea albă, reprezentând vârful acoperit de zăpadă al masivului Montblanc, cel mai mai înalt munte din Europa.

Personalitatea brandului Montblanc

Performant/Excelent – Atemporal – Sofisticat/Exclusiv

Fiind strâns legat de cultura scrisului și, implicit, de lectură, Montblanc are abilitatea de a transmite emoții, de a deschide un orizont cultural și de a destăinui celorlalți frânturi reale de viață. Brandul Montblanc are la bază o poveste de succes, evoluția sa legându-se de lumea povestitorilor și a poveștilor. De aceea, promovarea Montblanc apelează la arta cinematografică, alegându-și drept mesageri pe cei mai credibili și carismatici actori ai momentului.

Cu prilejul aniversării celor 110 ani de existență, Montblanc International a decis să prelungească colaborarea cu actorul australian Hugh Jackman, extinzând statutul acestuia de brand ambassador Montblanc la nivel global. Ceremonia a fost organizată în aprilie 2016, la New York, în prezența unor celebrități din showbiz, printre care actrița și modelul Kate Bosworth, actorul Matthew Morrison, Charlotte Casiraghi, Olivia Palermo și modelul german Johannes Huebl. Acordul precedent fusese semnat în 2014, Hugh Jackman îndeplinind rolul de ambasador internațional Montblanc, exclusiv zona Americii de Nord.

Colecția Montblanc Eyewear

Montblanc Eyewear este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market premium, distribuția ținând seama atât de caracterul exclusiv al brandului părinte, cat și de strategia de comunicare globală a mărcii. Ochelarii Montblanc se supun coerenței brandului, amintind de continuitate, căldură, prietenie și emoție, simbolul și expresia unei personalităţi moderne, inteligente și de succes, care apreciază accesoriile realizate artizanal, remarcabile prin eleganța discretă și estetica atemporală.

Atât monturile optice, cât și liniile de ochelari de soare oferă reinterpretări ale unor forme atemporale ce reflectă statutul Montblanc în privința designului, stilului și etosului. Pentru a cultiva și păstra caracterul autentic și exclusiv al mărcii, modelele sunt realizate prin intermediul unor tehnici exclusive, de o înaltă calitate artizanală. Meșteșugarii dau naștere unor icoane stilistice, monturi unice ce evidențiază siluete retro revigorate în note contemporane. Ochelarii Montblanc sunt confectionați din materiale atent selecționate și sunt înnobilați cu detalii riguros dimensionate pentru a oferi purtătorului confort, charm și status.

Consumatorul Montblanc Eyewear

Montblanc se poziţionează drept un brand din categoria high-end luxury, adresându-se unui public matur şi cultivat. Concepute îndeosebi pentru bărbați, instrumentele de scris Montblanc sunt articole unice a căror frumuseţe funcțională pune în valoare personalitatea, statutul social și cultura purtătorului. Fie profesioniști contemporani, antreprenori tradiționali sau colecționari, posesorii de stilouri Montblanc sunt persoane culte, aflate în căutarea unor obiecte iconice, distincte prin stilul lor autentic, clasice și actuale deopotrivă. Potrivit dlui Lutz Bethge, președintele executiv Montblanc International (2013), “cel care primește în dar un stilou Montblanc primește nu numai un obiect a cărui valoare este la fel de actuală și peste 10, 20 sau 30 de ani, ci și o declarație de iubire ce exprimă aprecierea și respectul persoanei care dăruiește.” 

Prin extensie, colecțiile Montblanc Eyewear sunt adresate unor purtători rafinați și sofisticați, pentru care eleganța și caIitatea rămân valori fără vârstă, cuprinzând ochelari în care merită să investești și pe care merită să-i păstrezi companioni pe parcursul întregii vieți.

Licența Montblanc Eyewear

Marcolin Group Spa deține dreptul pentru proiectarea, producția și distribuția colecției Montblanc Eyewear, semnând acordul de licență cu Montblanc International în 2001.

Apăsați aici pentru mai multe detalii privind colecția Montblanc Eyewear.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Începând cu 2003, colecţiile de ochelari Montblanc sunt distribuite în România de către Sover Optica.