Swarovski Eyewear

 

Brandul Swarovski

Swarovski este lider mondial în fabricarea de cristale artificiale tăiate cu mare precizie, de pietre prețioase și pietre create artizanal. După cum principala caracteristică este multitudinea de fațete perfect șlefuite, cristalele Swarovski au intrat în istorie prin capacitatea de a căpăta diverse înfățișări și de a genera multiple ipostaze, devenind un element iconic al universului luxului contemporan, revoluţionând industria de bijuterii şi sistemul fashion, designul și artele spectacolului. În universul cristalelor Swarovski, arta și tehnologia fuzionează pentru a realiza fie componente din cristal sau bijuterii de cristal, fie obiecte de design interior (candelabre sau sculpturi), fie piese vestimentare ori elemente scenografice. De exemplu, pentru decorurile și costumele lui Jennifer Lopez din “All I Have”, spectacolul de deschidere a stagiunii 2016 de la Planet Hollywood Resort & Casino’s AXIS Theater din Las Vegas, s-au consumat peste 1400 de ore pentru aplicarea manuală a 260.000 de cristale pe costumele din aparițiile Crystal, Ametist, Light Siam și Jet. Scenografia impune alte 75.000 de cristale, aplicate inclusiv pe scara principală, șase draperii gigant inspirate din decorul Oscarurilor_2014, precum și un candelabru personalizat realizat cu peste 700 de fire de cristal.

Compania Swarovski a fost înfiinţată în 1895 de către Daniel Swarovski I, un inventator şi vizionar din Boemia. Pornind de la ideea diamante pentru fiecare”,  Daniel Swarovski a reconsiderat realizarea de bijuterii accesibile unui public mai numeros, demarând propria fabrică specializată în producția și șlefuirea cristalelor artificiale. Cristalele Swarovski sunt produse și azi în unitatea tradițională de producție din Wattens, fiecare cristal fiind supus unor stricte controale de calitate. Rețeta exactă – conținutul de cuarț, nisip, plumb și alte minerale naturale – rămâne un secret ce aparține patrimoniului companiei.

După mai bine de 120 de ani, compania este condusă de succesorii lui Daniel Swarovski, funcționând ca o afacere de familie ajunsă la cea de-a cincea generație. Succesul actual al brandului Swarovski se datorează obsesiei excelenței sau “căutării neobosite a perfecțiunii” în oricare etapă a procesului de producție. Începând cu anii 2000, Swarovski a devenit un brand cu acoperire globală, reunind Swarovski Crystal Business (afacerea cu cristale și pietre prețioase) și companiile surori Swarovski Optik (dispozitive optice) și Tyrolit (dispozitive și materiale abrazive), ce împreună formează Swarovski Group. Swarovski Crystal Business are o acoperire internațională și constituie nucleul afacerii cu cele 2.680 de magazine răspândite în aproximativ 170 de țări. În 2015, afacerea cu cristale Swarovski oferea 26.000 de locuri  de muncă și genera venituri de circa 2,6 miliarde de euro. Anul trecut, Swarovski Group a generat o cifră de afaceri de 3,37 miliarde de Euro și avea peste 31.000 de angajați.

 

Personalitatea brandului

Autentic, pasional, cristalin, transparent, încântător, accesibil

Valorile brandului Swarovski

Creativitate, inovație, excelență, tradiție, competență

 

Ccolecția Swarovski Eyewear

Swarovski® Eyewear este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market premium, ce acoperă ambele tipologii – rame pentru vedere și ochelari de soare, subordonându-se accesoriilor personale din segmentul luxului accesibil. Colecția Swarovski® Eyewear conține modele unice, inovatoare și sofisticate, ce se remarcă prin stilul rafinat și maxima atenție acordată fiecărui detaliu, evidențiind deopotrivă excelența, precizia și frumusețea celor mai renumite cristale din lume.

Ochelarii Swarovski din sezonul 2016 se disting printr-o manufactură extrem de elaborată, prin materiale atent selectate, prin rezolvări stilistice proprii – pietre de cristal, stofa de cristal, fațetarea aleatorie, tehnica Pointiage® și stilul Bold Baguette – în ton cu tradiția, spiritul de pionierat și vocabularul Swarovski Crystal, rezultatul final condensându-se într-o colecție fashionable, genială și distinctă deopotrivă.

Experiența de peste 120 de ani și tehnologiile actuale din domeniul prelucrării sticlei permit fiecărui cristal Swarovski să-și sporească strălucirea prin aplicarea unei foițe metalice în zona de contact a cristalului cu stratul suport din acetat de celuloză. Practic, adezivul de fixare umple spațiul creat prin diferența dintre unghiul propriu al cristalului (100°) și unghiul degajării din suport (90°).

Consumatorul Swarovski Eyewear

Swarovski® Eyewear se adresează îndeosebi femeilor cu vârste de peste 30 de ani, ce aleg o vestimentație versatilă, adaptabilă în orice împrejurare, căutând obiecte recognoscibile, ușor de asortat și purtat. Sunt persoane cu educație medie-superioară, ce dispun de venituri peste medie și sunt atașate obiectelor de calitate. Statistic, consumatorii Swarovski aparțin unor categorii generice precum “călătorii” (cumpără din aeroporturi), “persoanele care oferă cadouri” și “vedetele” (actori de la Hollywood, celebritățile din showbiz, super modele etc).

În cazul Swarovski® Eyewear, purtătorii percep ochelarii drept bijuteriile feței – accesorii alese în ton cu poziția socială și contextul social. Premisa esențială a unui obiect încărcat de istorie și înzestrat cu o mare forță expresivă are la bază faptul că ochelarii Swarovski nu pot fi purtați de oricine, oriunde și oricând. Păstrând viziunea fondatorului, ochelarii sunt accesorii prețioase, însă nu inaccesibile. Femeile ce adoră universul Swarovski își cizelează un limbaj specific eleganței moderne, caracterizată prin coeziunea dintre atitudine – luxul ce răzbate din încrederea în sine – și accesoriile vestimentare cu accente handmade, perfect asortate cu personalitatea lor strălucitoare și spiritul încântător.

 

Licența Swarovski Eyewear

Marcolin Group Spa deține drepturile pentru proiectarea, producția și distribuția globală a ochelarilor Swarovski, semnând acordul de licență cu grupul Swarovsky în anul 2009. Acordul privește producția sub licență a liniei feminine Swarovski Eyewear, accesorii de vedere aferente ambelor categorii – monturi optice și ochelari de soare.

Apăsați aici pentru mai multe detalii privind colecția Swarovski Eyewear.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

La 28 martie 2015, Sover Optica a demarat distribuția colecțiilor Swarovski Eyewear pe piața românească de profil.