Timberland Eyewear

 

Brandul Timberland

Timberland este lider la nivel global în design-ul, execuția, comercializarea și promovarea încălțămintei impermeabile din segmentul premium, dar și a altor articole vestimentare dedicate oamenilor care iubesc natura și preferă să trăiasca în aer liber. Timberland își propune să fie cel mai sustenabil brand de outdoor lifestyle din întreaga lume. Promisiunea rezumată în sloganul “doing well and doing good” exprimă angajamentul etic al mărcii, Timberland promovând continuu parteneriatele puternice între angajați, consumatori, furnizori și acționari pentru a crește calitatea vieții în cadrul comunităților în care trăiesc și lucrează.

Filozofia Timberland pornește de la premisa că încălțămintea trebuie să fie într-atât de confortabilă încât să poată fi purtată întreaga zi, să fie într-atat de rezistentă încât să poată însoți purtătorul în aventurile sale cotidiene și să fie într-atat de estetică încât să poată rezista trecerii timpului.

Personalitatea brandului Sincer (responsabil), competent (performant și bine facut) și robust (funcțional, autentic, atemporal)

Valorile brandului durabilitate, rezistență, inovativitate și design

Apasă aici pentru a afla mai multe detalii asupra produselor Timberland®.

Timberland crede în dezvoltare durabilă 

Urmând cu consecvență principiile eco-fashion și adresându-se persoanelor sensibile la viitorul planetei, Timberland este convinsă că o atitudine eco-friendly are un impact pozitiv atât asupra afacerii, cât și asupra percepției brandului. Statistici recente arată că peste 67 % din consumatori  sunt conștienți de importanța economiei verzi și aleg produse pe principii ecologice. De aceea, Timberland continuă să-și consolideze imaginea unui brand responsabil față de mediul înconjurător și adoptă o strategie sustenabilă, fundamentată pe trei piloni: să producă în mod responsabil, să protejeze și șă amelioreze mediul și să servească comunității.

Până în 2020, obiectivul Timberland este să producă îmbrăcăminte confecționată 100% din bumbac organic originar din SUA sau din surse certificate prin programul Better Cotton Initiative.  În 2017, Timberland și-a modificat standardele de fabricație, schimbând metoda de raportare a utilizării materialelor conținând ingrediente reciclate, organice sau regenerabile (ROR). Timberland continuă să recicleze PET-urile, în 2017, încorporând în încălțăminte peste 400 tone de recipiente reciclate – echivalentul a 40 de milioane de bidoane PET (o creștere de 3 milioane unități  în raport cu anul 2016). Compania este în continuare încrezătoare că va atinge ținta impusă pentru 2020, astfel încât 100% din încălțăminte să includă cel puțin o componentă semnificativă ROR.

 

Colecția Timberland Eyewear

Poziționarea colecției

Timberland® Eyewear este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market medium, conceptul de proiectare ținând seama de valorile binecunoscute ale brandului Timberland – durabilitate (valoare de întrebuințare), rezistență în orice anotimp (versatilitate, confort), inovativ (respect pentru mediu) și valoare estetică (autenticitate, tehnici artizanale, grijă pentru detalii).

Conținutul colecției

Colecția Timberland®  Eyewear acoperă ambele tipologii – rame de vedere si ochelari de soare, urmărind să ofere un confort ocular maxim în condiții variate de luminozitate.

Accesoriile optice au rolul de a transpune în monturi robuste, durabile și comode, atributele ce au consacrat încălțămintea Timberland®.Toate aceste caracteristici sunt completate de atenția acordată mediului prin folosirea unor materiale reciclate. Gama de monturi eco-friendly Timberland® Earthkeepers™  lansată în primavara 2010 atestă implicarea responsabilă a brandului Timberland în dezvoltarea economiei pe principii ecologice. Modelele Earthkeepers™  sunt unele din primele marturii ale aplicarii tehnologiilor sustenabile în industria ochelarilor.

Colecția Timberland Eyewear transpune în monturi robuste, durabile și comode, atributele ce au consacrat încălțămintea Timberland® – durabilitate, rezistență, inovație și valoare estetică. Conceptul de proiectare al întregii colecții Timberland Eyewear pleacă de la premisa că purtătorii apreciază natura și orice este natural, se comportă natural sau arată natural.

Consumatorul Timberland Eyewear

Timberland® se adresează bărbaților cu vârste de peste 30 de ani, preocupați de confort si funcționalitate, iubitori de natură și experiențe memorabile. Bărbatul Timberland® își selectează obiectele personale pe criterii raționale și apreciază brandurile autentice, dorind să poarte haine și încălțăminte durabile, realizate la cele mai înalte standarde de calitate și care oferă cel mai bun raport calitate preț. Sunt persoane sensibile la problemele societății contemporane, implicându-se în acțiuni ecologice în folosul planetei. Purtătorii de ochelari Timberland® caută accesorii adecvate unui stil de viață dinamic și apropiat de natură, confecționate din materiale robuste, ușoare și ușor de întreținut.

Licența Timberland Eyewear

Marcolin Group Spa deține drepturile pentru proiectarea, producția și distribuția globală a ochelarilor Timberland®, semnand acordul de licenta Timberland Eyewear in anul 2003. La data de 18 februarie 2015, Marcolin Group extinde până la finele anului 2018 acordul de licență pentru proiectarea, producția și distribuția la nivel mondial a colecțiilor de ochelari Timberland®, aferente ambelor categorii – monturi optice si ochelari de soare.

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – - – – – – – – –

Începând cu februarie 2004, colecţiile de ochelari Timberland sunt distribuite în România de către Sover Optica.

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – - – – – – – – –

Apasă aici pentru a descoperi istoricul brandului și universul colecției Timberland Eyewear.