TOM FORD Eyewear

 

TOM FORD Eyewear este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market premium, distribuția ținând seama atât de caracterul exclusiv al brandului mamă, cât și de strategia de comunicare globală a mărcii. Colecția TOM FORD Eyewear cuprinde monturi de vedere și ochelari de soare destinate ambelor genuri ce continuă linia clasică specifică creațiilor celebrului designer nord-american. Remarcăm coerența colecției, materialele, culorile și formele fiind asociate cu o inegalabilă măiestrie ce evidențiază puternica personalitate, maturitatea stilistică și înclinația pentru formele iconice capabile să dăinuie timpului.

Monturile colecției TOM FORD Eyewear se disting prin rigurozitatea fiecărui detaliu, fară a-și pierde nota de modernitate și luxul minimalist. Preocuparea stilistului pentru impactul spectacular se sprijină pe menținerea unui echilibru perfect între tiparele deja verificate și insertul unui suflu contemporan. Talentul lui TOM FORD transformă fiecare montură într-o vedetă capabilă să uimească privirea, fie că se află sub lumina reflectoarelor de pe podiumurile de modă, fie că circulă liberă sub soare. Amprenta stilului minimalist marca TOM FORD o constituie silueta alungită a literei T – un semn identitar dispus pe ambele brațe și o parte din frontal, ce devine, prin repetiție, numitorul comun al colecției.

Designul adoptă trei tipare conceptuale: classic chic, new iconic și vintage avantgarde. Sunt reinterpretate modele iconice, care au făcut istorie: frontaluri round purtate de John Lennon, monturi panto ce apar în multe din ipostazele lui Woody Allen, forme rectangulare specifice ochelarilor din acetat de celuloză purtați de secretarul de stat american Henry Kissinger în anii `30, formele pilot ce însoțeau soldații forțelor aliate – învingătoare în al doilea razboi mondial, sau formele cateye impuse de Marilyn Monroe, celebra divă, actriță și sex-simbol din anii `50.

Stilistul texan pune accentul pe latura expresivă și ne dovedește abilitățile care l-au făcut celebru în rândul designerilor din toată lumea prin intermediul unor modele inedite și surprinzătoare de ochelari de soare. Joan (FT 383) și Edita (FT 384) – ochelari round și cateye – părăsesc tradiția unui singur frontal dominant și propun o abordare volumetrică, confirmând vocația arhitecturală specifică lui Ford: structura principală din acetat fuzionează cu o platformă metalică ce asigură fixarea sistemului optic și generează efectul wow. Pentru publicul masculin colecția se extinde cu nouă versiune practică și inovativă, declinată din clasica formă aviator – FT 381 este o montură pliabilă înzestrată deopotrivă cu 1 magnet frontal și 4 articulații.

Pentru sezonul toamnă-iarna 2015-16, colecția se îmbogățește cu 4 monturi solare echipate cu lentile minerale Barberini, un fabricant italian considerat numărul unu mondial în sectorul filtrelor solare.

Consumatorul TOM FORD Eyewear

Consumatorii TOM FORD sunt inspirați de unicitatea și distinctia ținutelor perfect finisate, ce poartă amprenta minimal chic și conferă glamour, eleganță, distincție și personalitate. Sunt adepții stilului fără vârstă, investind în “modele pentru o lungă perioadă de timp, ca niște adevărate piese de colecție. Sunt preocupați de consecvenţă, în pofida efemerului unor colecţii la modă.”

Pe scurt, 3M rezumă atributele creațiilor TOM FORD: minimaliste – simplitatea liniilor şi austeritatea compoziţiei, maxim impact – croielile curajoase și movie – nota de glamour şi parfumul tradiţiei specifice marilor epoci ale cinematografiei.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Marcolin Group Spa deține dreptul pentru proiectarea, producția și distribuția colecției TOM FORD Eyewear, semnând acordul de licență cu TOM FORD International în aprilie 2005.

Apăsați aici pentru mai multe detalii privind colecția TOM FORD Eyewear.