X-ide

 

X-ide – brand călăuzit de un concept inovator

X-ide reprezintă creativitate, cercetare şi design, principii conţinute în acronimul Immagine Design Eyewear. Din perspectiva produsului , colecţia de ochelari X-ide se poziţionează în segmentul manufacturer brand (house brand), în vreme ce, din perspectiva preţului, X-ide se încadrează în segmentul mediu-inalt.

Caracterul său distinct este susţinut de conotaţia simbolică a literei X: un spaţiu de relaţie în care convieţuiesc idei şi se întâlnesc culturi, percepţii şi intuiţii, emoţii şi raţiune; X e un reper de viaţă, locul în care ne acordăm răgazul să ne revedem; X e necunoscuta ce ne stimulează căutările şi ne oferă prilejul de a găsi un nou sens al evoluţiei personale.

Înainte de orice, X-ide exprimă un concept inovator – fructul eforturilor de proiectare din cadrul boutique-ului de creaţie Immagine98. Brandul beneficiază de expertiza unui personal înalt calificat și 100% dedicat designului, văzut ca gest etic şi estetic deopotrivă. X-ide e bazat pe sinergia rezultată din credinţa în valori, tradiţie și căutarea neistovită a excelenței, toate fiind reflexii ale unui talent înnăscut cu adânci rădăcini în cultura italiană.

Colecția de ochelari X-ide – inovarea este crezul și designul este expresia

Colecția de ochelari X-ide oferă senzaţia unui laborator de design, unde descoperim mereu experienţe inovatoare și unde expresia plastică se fundamentează pe cercetare tehnologică şi abordare neconvenţională: sinteza diferitelor materiale şi combinaţiile de culori neaşteptate se contopesc într-un tot unitar ce se distinge imediat prin coerenţa stilistică, frumusețe funcţională, exuberanţă cromatică şi perfecţiunea proporţiilor. Ochelarii X-ide oferă ochilor o prospeţime tinerească şi evidenţiază atitudinea îndrăzneaţă a purtătorului pe care îl determină să se exprime liber, fără niciun compromis. Eleganţa lor nu vine din încadrarea în decoruri, ci din încrederea pe care o conferă individului în momentul purtării, prin eliberarea unui aer luminos, viu şi independent.

Colecţia de ochelari X-ide 2015-2016

Colecţia actuală X-ide îşi extinde valenţele inovatoare asupra unei bogate game de materiale cu proprietăţi şi texturi diverse – titan, acetat de celuloză multistratificat, monel, oţel inoxidabil, propionat injectat, ajungând până la soluţii constructive cu efect tridimensional: răşină cu efect volumetric aplicată pe structura de monel, cusături hand-made cu fir de nylon sau inserţii de cristale.

În actuala colecţie X-ide găsim o abordare neconvenţională a formelor trapezoidale specifice ochelarilor anilor `50, deveniţi atât de iconici şi, poate, atât de monotoni: aceeaşi montură poate fi declinată în două sau şase ipostaze. Unul din elementele inedite îl constituie efectul Twister System ce are la bază răsucirea manşoanelor de braţ confecţionate din silicon multicolorat Made in Japan. Efectul ludic este garantat, iar schimbarea de imagine este uluitor de inedită şi rapidă. Dacă adăugăm şi efectele vibrate de pe frontal sau cromatica electro, în minim 4-6 declinaţii, vom descoperi, exact că în muzica de jazz, o reinterpretare în tonalităţi contemporane a unei teme standard. De notat că răsucirea poate fi efectuată pe întregul braţ (Shifters, Kiwi, Cedro, Mora, Ribes, Anice, Spokes, Speed, Saddle, Vaniglia, Cacao, Limone) sau doar pe 3 segmente din vecinătatea articulaţiei (Mirto, Menta, Liquirizia sau Canella).

În cazul liniei Resin, cuvintele cheie sunt inovaţie şi contaminare transpuse în jocul formelor şi materialelor. Adoptarea unui procedeu special de acoperire bazat pe printarea hidrografică[1] permite obţinerea unor efecte speciale la suprafaţa frontalului. Structura este din monel, iar rașina specială dă naștere senzației tridimensionale ce diferențiază creațiile X-ide. Toate modelele Resin oferă un spectacol cromatic şi capătă aspect cameleonic, nuanţele bicolore traversând structura monturii fie de-a lungul frontalului (mod. Lavanda), fie de-a lungul braţelor (mod. Assenzio şi Fast), fie irizând din interiorul monturii către exterior (mod Eggert). Uneori, texturile amintesc de stofa scoţiană (mod. Stem), alteori de circuitele electronice integrate (mod. Porto Cervo sau Pepe).

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Apăsați aici pentru informații detaliate privind universul X-ide (colecţia de ochelari, campanii de imagine, clipuri video și noutăţi)

Începând cu luna martie 2015, colecţiile de ochelari X-ide sunt distribuite în România de către Sover Optica.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

[1] Tehnologia de printare hidrografica (“imprimare prin transfer de apa”, “printare cubica”(3D) sau “imagistica fluida”) este bazata pe un film solubil in apa pe care sunt printate diverse modele. Acest film se dizolva in apa, lasand vopseaua la suprafata, pentru ca apoi sa poata adera oricarui obiect introdus in aceasta. Prin intermediul ei se pot imprima o sumedenie de modele pe diverse materiale – sticla, plastic, lemn, metal, ceramica etc, avand o mare aplicabilitate in industria echipamentelor sportive, industria auto, industria publicitatii etc.